mls

MLS is a three-letter acronym that may refer to:

Tweets about mls

  • hah mls ah,ga di traktir men :D RT @Yosi_ns: Tunggu gue di sana yaa amelrizkiy :*
  • beliin dong..:Dsuer gue mls bli plsa-,-RT @megarachmitha: @DianArihaf mangkanya punya pulsa dong.
  • Selecting an actual team from the best MLS players
  • Brapa hari dh kau sikda lalu whtsapp aku hmp :') xpa laa pastok mls gik ku nak langgan gikkk ihihihi . Ktk takecare aok. Kmk salu rindu ktk,
  • mau kekostan nevi mls bgt jalan nya...
  • @NoviaNVT mls ah~
  • @RianiMutiara mls apa lg gk mw ntn de? hehe... msh knyg ko mah makan apa td de?
  • @fadhpirzn lol aku mls nak on ask.fm selalu .hahahha tak best
  • Nak bli plsa pun mls grgr panas-_-
  • Cocok:) @evaakecil Oh pantes:)"@irvanmaulanaf: Mls mikir:) otaknya lg di gade @evaakecil Fikir, masih ada otak kan?"@irvanmaulanaf: Trs maun
  • @NurFirzanahZ takde ah. tak marah pun. nnt dia tanya apa benda yg aku tgk aku mls nak jawab haha
  • Dulu shbt. tapi skrg?hh mls .
  • @chiipudtrii_09 lg mls aja ga napsu
  • @hidayahlotzfi blh inshallah..ak pun tgah kumpul duit.next sem ak mls nk keluar2 sgt.
  • Sbnrnya mls jg sih
  • dr pd nggolek alesan sg dowo mls ngetike :D RT @rizkyameliasafi: zlatan_imam tiru2 rk kreatif woo
  • Ooww ! Mls mu kluar jdi cwo kauu"@Whigaa: @ongge132 di songka trus ji"
  • Mending exit mls bnget liat lo di tl bye!
  • @fatihahshafiqah tau xpe.. aku mls nk pkir rsau gle kot..
  • Juan Luis Anangonó jugará en la MLS @DeporteTA